INTERNÍ KOMUNIKACE JAKO ZÁKLAD PRO OTEVŘENOU FIREMNÍ KULTURU
Komunikace je základ. Jak nastavit tu interní, aby podporovala otevřenou firemní kulturu? O tom si povíme na první podzimní online akci. Jak komunikujeme uvnitř Accace, co se nám osvědčilo a co naopak nefunguje, s vámi bude sdílet Janka Pacinová společně s markeťačkou Lenkou Smyčkovou. Těšímě se na vás!
Program:
- Význam interní komunikace: Proč je důležitá pro rozvoj pozitivní a otevřené firemní kultury.
- Komunikační nástroje u nás ve firmě: Přehled nástrojů používaných v Accace pro podporu interní komunikace.
- Zkušenosti: Co se osvědčilo a co naopak ne při budování efektivní interní komunikace.
- Konkrétní tipy na platformy: Podcasty, SharePoint, newslettery.
- Komunity: Jak vliv mají interní komunity na firemní kulturu a spolupráci.
Časová náročnost: 60 minut
Přednášející
Janka je certifikovanou lektorkou. Působila více než 17 let v korporacích – v byznysu i v HR. Aktivně školila týmy i jednotlivce, vedla rozvojové či manažerské programy. Její specializací a vášní je komunikace všeho druhu, nastavování tréninkových programů, práce s efektivitou a mapování procesů. V Accace je garantem rozvoje zaměstnanců. Janka je živel a každý webinář s ní je zážitek, ze kterého načerpáte spoustu inspirace do profesního i soukromého života!
Lenka vystudovala Mediální studia a žurnalistiku na FSS MU v Brně. Novinářské zkušenosti z tištěných i online médiích úročí již patnáctým rokem ve světě marketingu. Od roku 2016 je členem marketingového týmu Accace, kde se věnuje jak externí, tak interní komunikaci.
AKCE JIŽ PROBĚHLA
Nestihli jste ji? Nevadí! Za 150,- Kč si můžete koupit záznam celého webináře. Na jeho zhlédnutí máte 90 dní od zakoupení.
© Accace všechna práva vyhrazena | Odmítnutí odpovědnosti | Politika cookies | Ochrana osobních údajů | Prohlášení ke GDPR