VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY PRO FIRMY
Ucelené firemní vzdělávání je cestou pro firmy, které chtějí mít kompetentní, motivované a loajální pracovníky. Na vzdělávání zaměstnanců je třeba pracovat koncepčně. Pomůžeme vám s analýzou současného stavu a nastavíme s vámi vzdělávací strategii tak, aby naplňovala vaše cíle a byla v souladu s firemní kulturou.
Co vám koncepční řešení přinese? Společně definujeme talenty a potenciál vašich lidí, týmů i celé firmy. Provedeme analýzu rozvojových potřeb a stanovíme jasné cíle ve vzdělávání tak, abystebyli úspěšní. Čeká vás nastavení vzdělávací koncepce, vypilujeme společně onboardingový proces, nastavíme manažerskou akademii, talentový program a efektivní kompetenční model.
Projděte si nabídku našich dlouhodobých vzdělávacích programů a dejte nám vědět, jak vám můžeme pomoci. Všechny programy koncipujeme s klientem na míru přesně podle jeho potřeb.
Cílem vzdělávací koncepce je nastavit základní pilíře rozvoje celé firmy a zaměstnanců tak, aby jejich vzdělávání bylo v souladu se strategií a cíli firmy a reflektovalo jejich skutečnou potřebu. Nejdůležitější je, aby vzdělávání dávalo smysl a mělo užitek jak pro firmu tak pro zaměstnance. Do koncepce může být zahrnuta například firemní nebo manažerská akademie, která připraví zaměstnance na určité úkoly a změny, nebo změny nastartuje.
Garanti programu

Janka Pacinová je certifikovanou lektorkou a autorizovanou osobou pro profesní kvalifikaci Lektor dalšího vzdělávání. Působila více než 17 let v korporacích – v byznysu i v HR. Stavěla tréninkové koncepce pro různá oddělení, věnovala se adaptačním a talentovým programům. Aktivně školila týmy i jednotlivce, vedla rozvojové či manažerské programy. Její specializací a vášní je komunikace všeho druhu, nastavování tréninkových programů, práce s efektivitou a mapování procesů.

Simona Krasulová je naše pravá ruka ve všech vzdělávacích projektech. Zastřešuje proces objednávek, fakturace a veškerou organizaci vzdělávacích programů. Pod palcem má i školicí materiály a komunikace s klientem je pro ni radostí.
Nastavíte-li ve vaší firmě onboardingový nebo také adaptační proces, svědčí to o tom, že máte o zaměstnance skutečný zájem. V průběhu omboardingového procesu seznámíte zaměstnance s děním ve firmě a s vašimi klíčovými produkty nebo službami. Dokážete tak hned na začátku pozitivně ovlivnit zájem a postoj zaměstnanců. Tím ovšem proces onboardingu nekončí – pomůžeme vám nastavit jednotlivé kroky a milníky v adaptaci tak, aby to vám i zaměstnancům dávalo smysl, a hlavně aby to bylo v souladu s vaši strategií. Práce s nováčky nás baví – přečtěte si případovou studii Adaptační den pro nováčky v Generali České pojišťovně.
Garanti programu

Janka Pacinová je certifikovanou lektorkou a autorizovanou osobou pro profesní kvalifikaci Lektor dalšího vzdělávání. Působila více než 17 let v korporacích – v byznysu i v HR. Stavěla tréninkové koncepce pro různá oddělení, věnovala se adaptačním a talentovým programům. Aktivně školila týmy i jednotlivce, vedla rozvojové či manažerské programy. Její specializací a vášní je komunikace všeho druhu, nastavování tréninkových programů, práce s efektivitou a mapování procesů.

Simona Krasulová je naše pravá ruka ve všech vzdělávacích projektech. Zastřešuje proces objednávek, fakturace a veškerou organizaci vzdělávacích programů. Pod palcem má i školicí materiály a komunikace s klientem je pro ni radostí.
Na základě vaší strategie a rozvojových potřeb firmy vám pomůžeme sestavit efektivní kompetenční model. Ten je zásadním můstkem mezi firemní strategií a řízením lidských zdrojů. Je to soupis toho, co lidé ve firmě musí umět, aby byla úspěšná. Zároveň firma ví, v čem je potřeba se rozvíjet a které kompetence jí chybí. Kompetenční model firmy se rozpadá až na popisy konkrétních pracovních pozic – kompetenční model pracovního místa tedy popisuje konkrétní kompetence, které jsou nezbytné k výkonu konkrétního pracovního místa.
Dobře zpracovaný kompetenční model pomáhá:
- uvědomit si klíčové kompetence, které firma potřebuje ke svému úspěchu,
- směřovat a plánovat rozvoj kompetencí lidí ve firmě,
- plánovat nábor nových pracovníků v souladu s potřebami firmy,
- sjednotit jazyk manažerů, personalistů a ostatních pracovníků.
Garanti programu

Janka Pacinová je certifikovanou lektorkou a autorizovanou osobou pro profesní kvalifikaci Lektor dalšího vzdělávání. Působila více než 17 let v korporacích – v byznysu i v HR. Stavěla tréninkové koncepce pro různá oddělení, věnovala se adaptačním a talentovým programům. Aktivně školila týmy i jednotlivce, vedla rozvojové či manažerské programy. Její specializací a vášní je komunikace všeho druhu, nastavování tréninkových programů, práce s efektivitou a mapování procesů.

Simona Krasulová je naše pravá ruka ve všech vzdělávacích projektech. Zastřešuje proces objednávek, fakturace a veškerou organizaci vzdělávacích programů. Pod palcem má i školicí materiály a komunikace s klientem je pro ni radostí.
Na základě dlouholetých zkušenosti z call centra jsme připravili program, který bude přesně odpovídat vaším cílům a strategii. Pomůžeme vám sestavit kroky a program tak aby vaši zaměstnanci tuto strategii a cíle naplňovali. Nečekejte, že vás vše budeme učit strojově, nejdůležitější dovedností na call centru je aktivní naslouchání klientům. Dobrá zpráva je, že tato dovednost se dá natrénovat a operátoři se v ní můžou zlepšovat a zlepšovat.
Jak na to půjdeme:
- Společně se sladíme a nastavíme cíle pro vaše call centrum.
- Analyzujeme současný stav a najdeme rozvojové potřeby.
- Sestavíme dílčí cíle a nakoupneme zaměstnance pro změnu.
- Společně se zaměstnanci sestavíme obsah změny, aby základní myšlenky byly vytvořeny jimi samotnými.
- Nastavíme hodnotící proces a kalibraci hovorů s manažery a trenéry call centra.
- Proškolíme vedoucí pracovníky, jak správně podávat zpětnou vazbu a jak hodnotit zaměstnance.
- Vyhodnotíme přínos programu, analyzujeme dopad změny v číslech.
Garanti programu

Janka Pacinová je certifikovanou lektorkou a autorizovanou osobou pro profesní kvalifikaci Lektor dalšího vzdělávání. Působila více než 17 let v korporacích – v byznysu i v HR. Stavěla tréninkové koncepce pro různá oddělení, věnovala se adaptačním a talentovým programům. Aktivně školila týmy i jednotlivce, vedla rozvojové či manažerské programy. Její specializací a vášní je komunikace všeho druhu, nastavování tréninkových programů, práce s efektivitou a mapování procesů.

Simona Krasulová je naše pravá ruka ve všech vzdělávacích projektech. Zastřešuje proces objednávek, fakturace a veškerou organizaci vzdělávacích programů. Pod palcem má i školicí materiály a komunikace s klientem je pro ni radostí.
Potřebujete ve firmě interní trenéry? Nebo se sami věnujete vzdělávání pracovníků a chtěli byste si zdokonalit a upevnit vaše trenérské schopnosti? Pak jsou pro vás vhodné naše tréninky pro trenéry. Naučíme vás, jak si připravit efektivní trénink, jak zaujmout účastníky, jak správně prezentovat, jaké používat pomůcky, podíváme se na oblast vzdělávání koncepčně. To vše na konkrétních příkladech z praxe, s praktickými nácviky a potřebnou zpětnou vazbou.
Začínáme (2 dny)
- Naučíme se typy školících technik.
- Naučíte se vytvořit metodiku tréninku.
- Ukážeme si, jak vytvořit interaktivní harmonogram, materiál a pomůcky.
- Vše si budeme procvičovat.
Už víme jak (2 dny)
- Zopakujeme zásady prezentačních dovedností.
- Naučíte se pracovat s audio, video, online technikou.
- Budeme se učit pozitivnímu vyjadřování.
- Připravíme vás na různé situace s účastníky vašich tréninků.
- Vše si budeme aktivně procvičovat a hrát si.
Stavíme koncepčně (2 dny)
- Naučíme vás, jak zjistíte rozvojovou potřebu jednotlivce, týmu nebo firmy.
- Ukážeme vám některé vzdělávací koncepce nebo vzdělávací programy.
- Procvičíme si další vzdělávací metody a techniky.
- Dávku inspirace dostaneme od jednoho majitele firmy.
Garanti programu

Janka Pacinová je certifikovanou lektorkou a autorizovanou osobou pro profesní kvalifikaci Lektor dalšího vzdělávání. Působila více než 17 let v korporacích – v byznysu i v HR. Stavěla tréninkové koncepce pro různá oddělení, věnovala se adaptačním a talentovým programům. Aktivně školila týmy i jednotlivce, vedla rozvojové či manažerské programy. Její specializací a vášní je komunikace všeho druhu, nastavování tréninkových programů, práce s efektivitou a mapování procesů.

Simona Krasulová je naše pravá ruka ve všech vzdělávacích projektech. Zastřešuje proces objednávek, fakturace a veškerou organizaci vzdělávacích programů. Pod palcem má i školicí materiály a komunikace s klientem je pro ni radostí.
Čtyřstupňový program pro vedoucí týmů vás naučí pracovat s osvědčenou osobnostní typologií MBTI. Skládá se ze tří workshopů, z nichž každý trvá půl dne, a navazujících individuálních konzultací. Program lze uskutečnit také v online formě.
- Základní workshop pro manažery vás naučí porozumět typologii a pochopit důležitost rozmanitosti pro úspěch týmu.
- Navazující workshop pro manažery a jejich tým (lze udělat pro jeden tým nebo namíchat více týmů dohromady) je zaměřen na stmelení týmů, konkrétní témata nebo problémy. Dostanete odpověď na otázky, proč některé věci v týmu fungují/nefungují. Podpoříte vzájemnost, toleranci a týmovou komunikaci. Workshop je mimo jiné skvělou teambuildingovou aktivitou.
- MBTI nástavbový workshop pro manažery může následovat jako follow-up po předchozích workshopech. Manažer dostane analýzu týmu, aby mohl s týmem pracovat.
- Získáte profilovou analýua stávajícího týmu (vůči vzájemnému fungování, vůči agendě, kterou má tým na starost, vůči spolupráci s ostatními týmy, vůči klientům atd.). Spolupráce může dále pokračovat formou individuálních konzultací (nastavení týmu, řešení konkrétních situací, transformace, nábor, rozvoj lidí…).
Garanti programu

Marcela Hirš vystudovala ekonomickou fakultu na VŠB-TUO. Posledních 7 let se věnuje HR oblasti a všem tématům, které k této oblasti patří. Nejblíže jsou jí témata rozvoje a vzdělávání, stavění špičkových týmů a téma firemní kultury, kterou pomáhá budovat v různých společnostech, a také téma firemní kultury přednáší na VŠ. Jejími workshopy MBTI typologie prošlo na 500 lidí, jak ze sféry businessu, soukromého života, tak studentů vysokých škol.
Co může firma udělat pro duševní zdraví svých zaměstnanců?
Budeme si povídat:
- Co to je duševní zdraví.
- Co pro sebe můžu udělat.
- Jaké jsou signály, že už se něco děje.
- Co je stres a jaké má fáze.
- Čím si můžeme způsobit psychické potíže.
Půjdeme do hloubky:
- Jaké nejčastější duševní nemoci způsobuje nadměrný a dlouhodobý stres.
- Kategorizace duševních nemocí.
- Příznaky pro druhy úzkosti, deprese, syndromu vyhoření.
- Jak vznikají duševní nemoci následkem stresu.
Budeme řešit:
- Jaký dopad má psychická nemoc na rodinu a firmu.
- Co udělat pro svého blízkého, který je nemocný.
- Co dělat, když jsem nemocný sám.
- Praktické dopady na život.
- Kdo mi pomůže – není terapeut jako terapeut.
Garant programu

Tereza Malimánková vystudovala sociální práci s aplikovanou psychoterapií. Od roku 2010 se věnuje práci s klienty v oblasti poradenství a psychoterapie. Je členem České asociace psychoterapie a zakladatelkou poradny Therapia, kde osmým rokem vede tým psychologů a poradců, kteří pracují s klienty. Pravidelně píše články a spolupracuje s novináři. Mezi nejčastější témata, kterými se zabývá, patří manipulace, citová závislost, úzkosti, deprese, smysl života, pocity prázdnoty, nastavování osobních hranic, psychické příčiny obezity.
ŠKOLENÍ SOFT SKILLS
Firmám i jednotlivcům nabízíme školení, kurzy a workshopy soft skills prezenčně i online.
Soft skills, česky jemné neboli měkké dovednosti, se oproti hard skills – tedy tvrdým, odborným znalostem a dovednostem, možná hůře měří, ale rozhodně nejsou méně důležité. Jejich význam v moderních profesích roste, neboť mohou značně zlepšit vztahy na pracovišti, zefektivnit komunikaci a přispět tak k úspěšnému fungování firmy, týmu a jednotlivce. Velký význam mají soft skills pro manažery, kteří zodpovídají za práci svých podřízených. Měkké dovednosti potřebují rozvíjet také ti lidé, kteří pracují v týmu, se zákazníky nebo v odvětvích, jež rychle podléhají změnám (IT, marketing, obchod, vzdělávání).
S firmami probereme jejich potřeby a školení či workshop upravíme na míru. Vždy se zajímáme o to, co si od kurzu slibujete právě vy. Pokud hledáte nabídku „instantních“ školení v nejbližším termínu, podívejte se do nabídky nejbližších vypsaných školení.


KOUČINK A MENTORING
Koučování je efektivní nástroj osobního i profesního rozvoje. Koučink se zaměřuje na objevení a rozvinutí vnitřního potenciálu koučovaného a podporu jeho silných stránek. Poskytuje výbornou příležitost těm, kteří na sobě chtějí neustále pracovat a rozvíjet se. Na rozdíl od koučinku je mentoring o předávání a sdílení zkušených rad. Mentor své zkušenosti a znalosti předává mentorovanému. Mentor tak působí jako průvodce v určité oblasti či tématu a pomáhá menteemu nalézt správný směr či řešení.
Jak na to půjdeme?
- Sdělte nám, co chcete řešit, a my vám navrhneme, jakým způsobem sezení povedeme.
- Pokud potřebujete nasměrovat a něco si uvědomit, rozebrat nějaké téma, doporučujeme koučink.
- Pokud již řešení znáte a potřebujete jenom vést, podporovat a poradit, využijte mentora.
- Pokud potřebujete obojí, je to taky v pořádku a určitě se domluvíme.
- Standardně u nás 1 sezení jak mentoringu, tak koučinku trvá 90 minut.
- Většinou sezení probíhají v kombinaci osobních schůzek, procházek a oblíbená je i online forma přes skype nebo zoom, která vám ušetří čas strávený na cestě.
KDE ŠKOLÍME
Školení a workshopy pořádáme tam, kde se cítíte nejlépe. Můžeme využít vašich kanceláří, zasedacích místností či školicích center. Rádi vás ale přivítáme také v našich prostorách v City Tower v Praze 4 – Nuslích. Příjemné jsou také méně formální prostory pražského rodinného podniku Hamko. Vše potřebné pro vás máme nachystáno. Když situace osobním setkáváním nepřeje, setkáme se s vámi online na platformě Zoom.