Je home office užitečný benefit, nebo nutné zlo? Může být taková práce vůbec efektivní? Připravili jsme pro vás praktický e-book, ve kterém vás seznámíme s 8 principy efektivní práce z domova. Nakonec si home office oblíbíte, uvidíte!
1. RÁNO ZAČNĚTE S ÚSMĚVEM 🙂 ZOPAKUJTE PRAVIDLA HRY VŠEM, KDO JSOU DOMA. Ať už si zvolíte jakýkoliv start do nového dne, měli byste být naladěni pozitivně. Těšte se na nové výzvy, které vás čekají!
2. UDĚLEJTE SI POŘÁDEK. Napište si seznam úkolů, pomůže vám Excel, kde si sepíšete všechny úkoly a přiřadíte jim semafor (červená – hoří to, oranžová – dodělat do…, zelená – můžu odložit).
3. ZBAVTE SE ŽROUTŮ ČASU. Vypněte všechny sociální sítě! Na mail si vyhraďte jenom několik hodin denně.
4. MOTIVUJTE SE DO VÝKONŮ. Zkuste si vymyslet vlastní odměnu sami pro sebe. Sami víte, co na vás bude fungovat nejlépe.
5. POKUD VEDEŠ LIDI A NEBO SI S NĚČÍM NEVÍŠ RADY – VOLEJ, PIŠ. Pokud máte kolegy – týmové hráče, ochotně vám pomohou s vaším požadavkem. Stačí se ozvat!
6. PAUZA NA KAFE NEBO PROCHÁZKA. Dávejte si pauzy vždy po určitém bloku, cca po 70 minutách práce.
7. NEPRACUJI. Stanovte si hodinu nebo dvě, kdy rozhodně pracovat doma nebudete!
8. ZŮSTAŇ S TÝMEM V KONTAKTU. Pořád dodržujte 1 to 1, týmové porady, volejte si a pište si.
Podrobnosti, konkrétní rady a tipy z každodenní praxe najdete v našem e-booku.