Praha, 2. dubna 2021 – Pandemie zasáhla způsob, jakým firmy řídily svůj byznys. Na změny si zvykají obě strany – firmy i zaměstnanci. Právě teď je nesmírně důležité zaměstnancům naslouchat, aby o ně firmy nepřišly, až krize opadne. O tom, jak může firmám pomoci Open book management, jste se mohli dočíst na webu Personalista.com.
„Esencí OBM přístupu je, že každý ze zaměstnanců ví, co firmu živí a co je její byznys. Je si také vědomý toho, jak k tomu on konkrétně přispívá a jaký bonus přinese dobrý výsledek firmy jemu,“ vysvětluje Janka Pacinová, ředitelka Accace For People. „Zní to jednoduše, ale je to běh na velmi dlouhou trať – je třeba lidem objasnit potřebné principy a cíle, na kterých se bude společně pracovat. Ještě důležitější ale je pravidelně se setkávat se zaměstnanci a ptát se na názor, protože to firmu vždy posune o krok dál.“
AUTOR
Lenka Smyčková
Specialista marketingu
E-mail: